Arnavutköy Erzurumlular Derneği tarafından geleneksel olarak her yıl dağıtılan aşure bu yıl da Arnavutköy Cumhuriyet Meydanında dağıtıldı.
Bin 500 kişilik aşure dağıtılan programda Arnavutköy Erzurumlular Derneği yöneticileri hazır bulundu. Dernek Başkanı Rıfat Aba, Erzurumlu ve Arnavutköylü hemşerileriyle aşure vesilesiyle bir araya gelmekten duydukları memnuniyeti dile getirdi.
Kültür-Sanat
Yayınlanma: 12 Ağustos 2022 - 16:29
Güncelleme: 12 Ağustos 2022 - 16:46
Erzurumlular Derneği'nden bin 500 Kişilik Aşure Dağıtımı
Arnavutköy Erzurumlular Derneği tarafından geleneksel olarak her yıl dağıtılan aşure bu yıl da Arnavutköy Cumhuriyet Meydanında dağıtıldı.
Kültür-Sanat
12 Ağustos 2022 - 16:29
Güncelleme: 12 Ağustos 2022 - 16:46
Bu haber 2148 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir








